7 August 2013

SELAMAT HARI RAYA ADILFITRI 2013




“Biar hati sejernih air, jgn pula dipenuhi lumpur, kalau salah saya belum berakhir, diharap diampun dgn rasa bersyukur”.”Jika budi dipenuhi ikhlas, jgn ia disulam tuba, jika ada salah yg belum dibalas, harap diampun di hariraya”. “Biar amarah disunting senyum, ibarat pekerti disulam kasih, diharap dihalal makan dan minum, ibarat rezki yg tidak disisih”. 


SELAMAT HARIRAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN . Dari saya Muhammad firdaus bin ahmad kepada rakyat malaysia yang beragama ISLAM dan tak lupa juga kepada saudara kita yang berada di luar negara khususnya kepada warga internet dan warga blogger  


SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI 

MAAF ZAHIR DAN BATIN



INI DUIT RAYA UNTUK KORANG :)
 

14 April 2013

HOT!! Pasangan Kekasih Kantoi Sedang Leka 'Main' Di Dataran N9



 14:25hrs N9 kantoi main di dataran palma negeri sembilan tgh hari td. BODOH… ORG MACAM NI LA   YG SUKA BUANG BUDAK… LG 1 BANGANG DEA… MAIN KAT TEMPAT OPEN … KENAPA ??? TAK PAHAM NGAN BUDAK ² ZAMAN SKUNK… APE NK JD PUN AKU TAK TAHU



SUMBER

11 April 2013

ApaCeriteFM


Assalamualaikum dan selamat datang ke
ApaCeriteFM untuk mendengar radio sila tunggu sebentar atau Refresh kerana CHATBOX akan muncul di bawah seperti ini 

dan di situlah radio akan berfungsi secara Automatik

Sebelum itu lihat gambar di bawah sekiranya radio tidak berfungsi



Get your own Chat Box! Go Large!



24 March 2013

Pelik! Wanita Ini Ketagih Makan Pewangi Ketiak


Pelik! Wanita Ini Ketagih Makan Pewangi Ketia, kali ini adalah berkisarkan tentang perangai pelik seorang  wanita yang gemar pula akan pewangi ketiak atau mudah dikenali sebagai deodorant. Memang tidak dinafikan, pewangi ketiak memang wangi dan digunakan oleh hampir semua orang. Tapi kita dilarang sama sekali memasukkan bahan tersebut ke dalam mulut. Sungguh pelik!
pewangi
Seorang remaja mendedahkan dia mempunyai ketagihan paling pelik di dunia kerana tidak dapat berhenti memakan pewangi ketiak.
Nicole, 19, dari New York berkata, dia suka dengan rasa pewangi itu ketika dia masih bayi tetapi kemudian menjadi ketagih memakannya sejak dua tahun lalu.
Sejak itu, dia sudah memakan secara purata setengah batang bahan itu sehari, sama dengan 15 batang sebulan.
Nicole berkata ketagihannya itu menyebabkan mulutnya kering dan mengalami kekejangan di perut.
Untuk mengatasi masalah itu, dia kadang-kadang menyembur pewangi ke lidahnya. Nicole berkata: “Otak saya memberitahu, ‘kamu perlu memakannya’. “Saya cuba untuk menghentikan tabiat itu selama seminggu, tetapi jatuh sakit dan pening.
“Apabila saya menyedari saya hampir kehabisan pewangi ketiak, saya menjadi panik. Kebimbangan saya semakin bertambah dan saya rasa bagai nak gila.
“Tanpanya, saya mungkin menjadi individu yang berbeza,” katanya. Walaupun pewangi ketiak sebahagian besarnya diperbuat daripada minyak dan lilin, bahan utamanya ialah aluminium yang boleh menyebabkan demensia, serangan secara tiba-tiba, malah juga kematian. Teman lelaki Nicole dan rakannya, Zhakia bimbang dengan kesihatan gadis itu dan akhirnya memujuknya untuk berjumpa doktor yang mengesahkan dia mempertaruhkan keadaan kesihatannya. Sejak itu, dia cuba menghentikan tabiatnya dan memakan kacang badam apabila rasa ketagih, tetapi masih memakan sedikit pewangi ketiak setiap hari.
“Ia sangat lembut kerana cair di dalam mulut saya. Pewangi ketiak memang mempunyai rasa yang unik dan tersendiri,” katanya. – Agensi

7 January 2013

Basikal Tanpa Rantai.



Basikal tanpa rantai ini direka oleh Italian design house; Albeto Del Biondi. Ia bukanlah teknologi terbaru, tetapi disebabkan ia kurang praktikal berbanding basikal berantai, ia kurang mendapat perhatian. Apa-apa pun, basikal di bawah ni tetap cool!!








Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...