Labels

16 October 2011

5 tahun bersama , akhirnya kita berpisah jua ..


5 tahun bersama , akhirnya kita berpisah jua ..


Apakah kau merajuk kerana aku akan mendapat kekasih baru wahai peneman setiaku ??
Kalau boleh , ingin ku bawa kau bersama ku tapi apakan daya ... Mereka dah sediakan peneman baru yang lebih empuk dari kau ...
Ya.. aku tau .. madu dah ku ambil .. ku berikan sepah pada kumpulan sepah.. mereka lebih layak untuk mengambail sepah itu.. huhu..
OK ok.. rentikan merepek .. Dalam sedap sedap aku dok update blog tadi , tau tau ....
" PRAKKKKKKKKKKK "
Baik punya .. nyaris nak tersungkur .. Diorg yang dok bermeeting ngan bos dalam bilik , bantai ketawa tak hengat punya .. Caitt.. sampai hati diorg !!!
Tak pe tak pe.... Buat sementara waktu , aku pakai kerusi plastik je la.. huhu.. kerusi dah keabis stok... .. apa mau buat.. hakikat yang terpaksa aku terima satu persatu dalam dunia ini..



DSC_0177
Hurm.. kerusi oh kerusi ... selamat tinggal ... 

0 comments:

Post a Comment