Labels

8 May 2012

Jimmy Dedah SMS Nursuhaila Mengandung Anak Luar Nikah Di Mahkamah



Nampaknya pelbagai kisah peribadi yang melibatkan pengacara Jimmy Shanley dan isterinya Nursuhaila Eliani Suhaimy didedahkan di mahkamah. Berita terbaru yang mengejutkan ini diceritakan sendiri oleh Jimmy semalam.

Pengacara Jimmy Shanley memberitahu Mahkamah Rendah Syariah yang isterinya Nursuhaila Eliani Suhaimy mengaku mengandung anak luar nikah dan mengugut mahu menggugurkan kandungan itu sekiranya benar ia anak Jimmy.

Jimmy berkata, Nursuhaila membuat pengakuan menerusi SMS pada petang 24 Januari 2011 selepas dia menegur isterinya yang didapati masih berjudi.

Memetik laporan Sinar Harian, Jimmy juga berkata, pengakuan Nursuhaila itu adalah salah satu sebab mengapa dia mendakwa isterinya nusyuz.

"SMS isteri berbunyi; Kalau I mengandung pun confirm anak you ke? Ni Mr Jimmy, I dah buanglah anak you tu kalau I mengandung.

"Saya balas SMS dan bertanya anak siapa awak mengandung? Dia jawab; Anak haram. Mampus pi lah anak siapapun. Ada aku kisah," kata Jimmy yang membacakan SMS Nursuhaila di hadapan Hakim Syarie, Saharusin Selamat.

Pasangan tersebut diijabkabulkan pada 1 Oktober 2010.

0 comments:

Post a Comment