Labels

23 November 2011

Imej Hantu Perempuan Dikesan Di Singapura


Imej hantu perempuan secara tidak sengaja dirakam di sekitar Orchard Road di Singapura pada satu pagi lapor oleh seorang individu. Tambah beliau, hantu tersebut dikesan ketika dia dalam perjalanan pulang bersama teman istimewanya dan berbual-bual di sekitar kawasan itu. Hantu itu berupa sebagai seorang perempuan yang berpakaian serba putih
PANAS!! - Dapatkan Lubuk Rahsia Fanpage Di Sini... 
PANAS!! - Hei, Si Gemuk! Jangan Klik Kat Sini! 
PANAS - Kedai Handbag - Dapatkan Handbag Murah Dan Berkualiti Disini...!
2 Imej Hantu Perempuan Dikesan Di Singapura
Hantu tersebut dipercayai melintas jalan tersebut dan secara tidak sengaja, mereka terlihatnya.Hantu tersebut diberitahu tiba-tiba menghilang secara tidak sengaja dan muncul kembali dan menghilang kembali setelah kelihatan seolah-olah dilanggar oleh sebuah teksi. Diberitahu bahawa selepas terlihat kejadian itu, mereka semua menjerit dan berlari kerana ketakutan kerana di fahamkan disitu pernah berlaku kemalangan dan mungkin mengakibatkan kemalangan jiwa suatu ketika dulu.
Ramai yang tidak percaya akan kewujudan hantu. Pada pendapat saya, hantu itu wujud! Hantu adalah jelmaan jin ataupun syaitan dalam bentuk tertentu pada masa tertentu dan dengan tujuan tertentu. Mereka juga makhluk Allah dan segala kejadian diluar hijab pengetahuan dan ilmu manusia.

0 comments:

Post a Comment